JUL LISTA!

Hur och med vilka ska du fira jul i år?
Ska vara hemma och fira med mamma,pappa,mormor,morbror,syster,hennes kille & Hundarna :)
På morgonen ska mamma och jag rida ut på Eldoon & Baloo, kommer bli jätte mysigt!!
Sen när vi kommer hem ska jag fixa mig lite och runt klockan 2 ska vi äta julmiddag och sen kolla på Kalle Anka. Efter Kalle Anka ska vi öppna julklappar och äta lite julfika dricka glögg och öppna Paradis asken. Sen blir det väl en julfilm och efter det ska jag sova gott :)
Vad önskar du dig i julklapp?
En One Piece - svart . En pälsmössa, pengar och lite annat :)
Vilken scen är bäst ur Kalles Jul klockan 15 på julafton?
Hmmm... Jag vet inte riktigt faktiskt. Eller jag älskar när Kalle Anka är ute och fotar och så kommer den där roliga fågeln som retar honom och är med på alla bilderna ha ha ha!
Brukar dina julaftnar leva upp till dina förväntningar?
Ja oftast, har väl hänt någon jul att man börjar bråka men nu när vi är lite äldre brukar de gå bättre!
Har du firat jul utomlands någongång?
Nepp!
Vilken julfilm är den bästa?
Ingen julfilm direkt men.. Harry Potter 1,2 & 3 ser jag som julfilmer. & Sen gillar jag tomten är far till alla barnen haha!
Berätta om ett julminne som betyder mycket för dig!
Har inget speciellt, har älskat alla julminnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0