Drömmar.

Drömmar kan vara sjuuukt konstiga ibland.. har drömt jätte konstiga drömmar på senaste tiden o:
Helt sjuuuuukt haha!
Just nu sitter jag och lyssnar lite på musik, ska sminka mig snart för jag ska till skolan halv tre och vara där en timme. Sen vet jag inte riktigt vad som händer det får vi väl se.
Snart är det alla hjärtans dag juuu :-)
Vad ska ni göra på alla hjärtans dag?
Själv ska jag troligen vara med min kära syssling haha!
Men nu börjar jag få lite bråttom om jag ska hinna med allt så jag skriver lite senare idag, kan bli dåligt med updatering men ska försöka blogga mycket. BYE!


Kommentarer
Postat av: Moa

Kan han buga när du sitter på? :D

2012-02-11 @ 18:46:28
Postat av: Michelle

så sjukt fin bild o älskar din blogg! :3

2012-02-12 @ 00:14:03
URL: http://mariofacet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0