Right here , right now!

Först vaknade jag runt klockan 12.00 idag.
Var supertrött men tog mig en promenad till Coop och köpte först Coca Cola Zero. Sen efter det så gick jag till Folketshus och till pappas kontor. Där satt jag mig vid datorn och segade. Sen drog jag ner på stan och kollade på kläder. Hittade en dösnygg jacka för endast 250:- ! och den hade kostat 699:- tror jag det var. Ska tjata lite på mamma om att köpa den haha ;-)
Sen mötte jag Michaela och vi drog till Apoteket för jag skulle köpa en sak..
Sen drog vi hem till henne, hämtade hennes cykel och cyklade till Matöppet och köpte naturgodis & dricka.
Sen kom vi hem till mig och vi har suttit vid datorn hela tiden typ haha.
Sitter just nu och pillar på en ny header + design i photoshop. Vill ha lite andra färger så tänkte ändra lite på designen.
Sen när jag är klar med det ska jag nog titta på Pretty Little Liars eller något. Men nu måste jag fortsätta med designen så vi hörs sen bye bye!



Min älskade vovo Coco !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0