When i dream i dream about you!

Det gick så underbart bra med Baloo idag, vi dansade fram tillsammans. Vartenda steg jag tog följde han. Varenda rörelse jag gjorde härmade han. Vart jag än gick följde han efter.
Det var som en dröm, det var så underbart!
Vi klarade saker vi aldrig klarat tidigare. Lyckan är obeskrivlig.. Ångrar nu att mamma inte filmade också utan bara tog kort. Hade varit kul med en film. Men hon kan ändå inte filma med systemkamera så det gör inte så mycket haha!
Baloo klarade av att ta två steg på bakbenen, göra skänkelvikning från marken på ett annorlundare sätt än innan.
Stegra och sen hoppa fram. Mycket saker, vi hade så otroligt kul. Sen knasig som han är bestämde han sig för att han tröttnat och sprang hem. 200m från stallet var vi bara så det gjorde inget, men när jag kom till stallet där han stannat och käkat så kom han springandes mot mig igen och ville fortsätta. Han är så knäpp ibland min lilla älskling.
Då gjorde jag bara lite ledövningar sen hoppade jag upp och red en sväng ute i halsring istället.
Min älskade ponny jag älskar dig så mycket!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Äre ut mot lyftinge? Tycker ja känner igen mig ;)

2012-02-01 @ 19:23:21
URL: http://alexofisen.blogg.se/
Postat av: matilda

Så härligt :'D

Grymt fina bilder med!

2012-02-01 @ 19:49:18
URL: http://skogsrusset.blogg.se/
Postat av: Mirja

Hur lär man sin häst att stegra??

2012-02-02 @ 20:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0