Jag önskar ibland att man kunde få allt man vill.

Åh vet inte vad jag ska ta mig till, blir så deprimerad här i köping.
Ska nog åka till Farmor i Nora i helgen.. MÅSTE verkligen bort härifrån jag klarar inte detta.
Jag älskar att vara i Nora, alla är så jävla underbara min släkt är bäst i världen!
och jag behöver inte ens umgås med någon när jag är i Nora utan jag kan bara gå runt och titta på stan eller ta en promenad för jag älskar att bara vara i själva staden.
Jag vill inte vara kvar i Köping. Men mamma & pappa vill tydligen inte flytta till Nora -.-
Men får väl övertala dom till att flytta till Örebro då, så jag kommer lite närmare Nora iaf, men ändå ganska drygt att åka med bussen till Nora varje gång jag vill dit . Och det kommer bli ganska ofta.
Jag umgås typ bara med Mickis här i köping, för hon är den enda som aldrig riktigt svikit mig. Sen umgås jag med Sanna också.
Men jag vill ha mer umgänge, blir deprimerad av att inte träffa nytt folk eller vara med släkt.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.

V

Kommentarer
Postat av: johanna

flyttar du till örebro kan vi träffas oftare! <3

2012-01-09 @ 19:38:10
URL: http://ttypjohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0