Önske inlägg!

12 Juli 2008 var jag den lyckligaste flickan i världen, då skrev vi på köpekontrakt för min underbara ponny Bostorp Baloo som då stod på Öland.
Sommaren 2009 lärde jag Baloo hans två första trick, Vacker hov & Buga.
Efter det började jag utöka tricken.
Jag red honom för första gången i halsring den sommaren med. Och det gick otroligt bra.
Sen lärde jag honom att gå spansk skritt, och efter det buga själv.
Sen 3 september 2010 stegrade Baloo för första gången på KOMMANDO. Efter det så lärde jag honom både från marken och ryggen.
Sen 10 januari 2011 så gick han ner i kompliment klockrent på Kommando.
Och sen har han lärt sig mer och mer trick.
Han kan följande:
Stegra
buga
Kompliment
vackerhov
spansk skritt
kram
Puss
Lägga huvudet på sne
Halvt bergsget
Yoga
och lite annat smått :-)
Första gången vi red i halsring
Buga + vacker hov första gången
en av dom första stegringarna på kommando
Photoshoot i halsring :-)
Bridless
Första bidlen på mig och baloo på öland, när vi hämtade honom
Första höga stegringen på kommando



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ni är så underbara :D

2012-01-16 @ 21:32:28
URL: http://sandbytjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0