Svar på kommentarer!

Nej, lite äter jag inte. Brukar bara inte vara så hungrig på kvällen så det där räcker gott och väl för mig :-)
Ska alldeles snart till sjukhuset, riktigt jobbigt. Gillar inte sjukhus!
Funderar lite på, är det något speciellt ni vill ha tips om i photoshop?
Kom med förslag jag hjälper er så gott jag kan då ;-)
Ska nog träffa Sabina efter jag varit på sjukhuset ifall jag får!
Har suttit och kollat lite på mobiler och objektiv. Är riktigt sugen på att köpa något.
Ska sälja mitt 18-55 för 1000 kr med orginal kartong och alla skydd. Är någon intresserad av de så lämna en kommentar.
Men nu måste jag gå på toa och sätta på mig ytterkläder så jag hinner till sjukhuset.
Jag återkommer senare med photoshop tipps, ni kan ju fundera på vad ni vill ha för tipps så länge. Goodbyee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0