Vi alla har våra funderingar

Bilddagboken - eller som de nu heter "dayviews".
I varjefall, jag är medlem där har en privat DW och en som jag skriver om Baloo i. Fast jag är aldrig inne där typ och updaterar längre, eftersom jag tycker att alla på DW eller ja inte alla men många är så elaka eller vad man ska säga. Dom flesta har ett behov av att slänga in onödiga kommentarer eller vara rent ut av elaka.
Det är så himla barnsligt. Varför kan inte folk sköta sitt eget liv istället för att kommentera vad andra gör?
Visst man kan ju kommentera och fråga om man funderar på något. Men man behöver ju inte vara elak.
Så dom som blir "kända" får oftast ruskigt mycket kommentarer och många av dom är elaka. och sen brukar dom här "DW kändisarna" brukar oftast tycka att dom är lite bättre än alla andra och hänga ut folk.
Nej jag tycker man måste växa upp innan man börjar använda internet.
VAD TYCKER NI?



Kommentarer
Postat av: Kapten Strand

Re: Jag slutade använda bilddagboken för fyra år sedan. Innan hade jag mitt liv där och uppdaterade och fick kommentarer om ALLTING! Jag fick personligen aldrig några hela kommentarer, men var involverad i så mycket skit som uppstog där. Skit som fortsatte i skolan, (då i mellanstadiet) och som bara var så larvigt egentligen. Jag vet att vissa i min klass, fick till och med gå till rektorn och jag fick gå dit som vittne en gång för en misshandel som hade startat på Bilddagboken som det då hette.



Men jag blev äckligt irriterad på detta och sluta skriva så mycket där och tillslut slutade jag använda det helt. jag visste inte ens att det hade bytit namn förrän i julas då en av mina mindre kusiner berättade det relaterat till bråk. Så jag ty cker bokstavligt talat att sidan är skit. För att folk tror att de kan inkräkta och såra människor hur som helst.



Men sedan finns det ju andra bra grejer. Folk som visar upp sina bilder (som en blogg) och det är ju bra på så sett. Men jag skulle inte börja använda det igen ;) Fast det är ju min åsikt!

2012-01-07 @ 20:37:19
URL: http://kaptenstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0